Schowek Twój schowek jest pusty
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
1 » Regulamin2

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

 

1.Postanowienia ogólne

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu  można zawsze znaleźć na naszej stronie pod www.maxgreg.pl

Regulamin obowiązujący  od dnia 25.12.2014r.  i stanowi dokument określający zasady sprzedaży w sklepie internetowym pod adresem www.maxgreg.pl

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem www.maxgreg.pl  Kupujący  oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłki towaru oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu. 

2. Właściciel sklepu internetowego

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.maxgreg.pl  jest firma:

P.H.U. MAX-TECH

GRZEGORZ SZEBESTA

z siedzibą:

43-400 CIESZYN

UL. dr. Jana Michejdy 18

NIP: 548-148-86-37

REGON: 070799537

wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem  8537/2002
Nr. Konta : ING Bank Śląski, nr  47 1050 1083 1000 0023 1489 7931
 

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem strony internetowej www.maxgreg.pl

Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać całą dobę, z zastrzeżeniem, że zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Sklep Internetowy może być niedostępny podczas okresowej konserwacji oraz w razie jego awarii.

3. Ceny zawarte w sklepie

Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu www.maxgreg.pl podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT.

Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

Ceny towarów podane na stronie www.maxgreg.pl nie zawierają kosztów wysyłki.

4. Zamówienia i dostawa

Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie www.maxgreg.pl, drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną e-mail.

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym - sklepem www.maxgreg.pl

Zamówienia złożone i potwierdzone do godziny 12:00 (wysyłane za pośrednictwem kuriera) lub 13:00 (wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej) realizowane są jeszcze tego samego dnia roboczego.

Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.

www.maxgreg.pl  ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

 

Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar na poprzez:

-przelew bankowy na konto sklepu,

-płatność gotówką  przy odbiorze w siedzibie firmy

-płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską Pocztex oraz za pomocą Poczty Polskiej.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

-Poczta Polska – Waga przesyłki do 1kg – do 8 zł (przesyłka- list polecony ekonomiczny )

-Poczta Polska – Waga przesyłki do 1kg – do 11 zł. ( przesyłka- list polecony priorytetowy )

-Kurier – Waga przesyłki do 30kg  - cena do 20 zł.

                Waga przesyłki od 30-50kg – cena do 50 zł.

                Przesyłki niestandardowe , paletowe do 120 zł.              

-Kurier – Waga przesyłki do 30kg – cena do 30 zł (przesyłka za pobraniem)

                Waga przesyłki od 30-50kg – cena do 70 zł ( przesyłka za pobraniem )

                Przesyłki niestandardowe , paletowe do 150 zł.( przesyłka za pobraniem )

Na wybrane produkty w okresie promocyjnym przesyłka kurierska , za pobraniem wynosi 0 zł.

Dostawa przez pracownika www.maxgreg.pl jest możliwa jedynie na terenie miasta Cieszyn  po wcześniejszym kontakcie (telefonicznym  lub mailowym) i uzgodnieniu terminu.

Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie miasta Cieszyn wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):

-płatność z góry: 0 zł,

-płatność przy odbiorze: 0 zł.

Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu  www.maxgreg.pl są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego.

Czas dostawy przesyłki do kupującego wynosi:

 

-Poczta Polska –  do 07 dni roboczych   (przesyłka priorytetowa),

-Pocztex – na następny dzień roboczy,

-pracownik sklepu  www.maxgreg.pl – po uprzednim umówieniu, w terminie nie przekraczającym 02 dni.

Podczas odbioru zamówienia ze sklepu  należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.

W przypadku zamówień z dostawą poza teren Polski prosimy o kontakt telefoniczny 507 192 115 lub mailowy maxtech@vp.pl w celu ustalenia kosztów wysyłki oraz możliwości wysyłki.

www.maxgreg.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku   z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.

5. Zwroty towaru

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) 
może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  wszystkie otrzymane od Kupującego płatności bez kosztów wysyłki.
Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc  na adres e-mail: maxtech@vp.pl  . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.  Przesyłkę należy nadać na adres [P.H.U MAX-TECH Grzegorz Szebesta, 43-400 Cieszyn, ul. Michejdy 18].

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci  odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących  rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów].
Data zawarcia umowy to [data], lub data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Powód zwrotu: [ nie wymagany]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Nr. konta bankowego, na które ma zostać wpłacona kwota zwrotu [dane do przelewu]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

www.maxgreg.pl zobowiązuje się do dokonania zwrotu kosztów w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot dokonywany jest przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
Zwrotowi podlega koszt zamówionego produktu. Koszt odesłania produktu do sklepu pokrywa Kupujący.

6. Reklamacje

Wszystkie produkty będące w ofercie www.maxgreg.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

www.maxgreg.pl  zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu www.maxgreg.pl

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.maxgreg.pl

www.maxgreg.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

7. Inne

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem 507 192 115 oraz 509 429 239
lub drogą elektroniczną na adres: maxtech@vp.pl

 8. Gwarancja
 

Gwarancja i serwis


Punkty serwisowe :
W przypadku urządzeń zakupionych w naszej firmie, serwis wykonuje firma MAX-TECH, ul. Michejdy 18, 43-400 Cieszyn, tel. 507 192 115.
 

Warunki i zakres gwarancji udzielanej przez firmę MAX-TECH

Okres gwarancyjny zaczyna obowiązywać od dnia zakupu produktu przez kupującego i trwa, w przypadku dotrzymania warunków gwarancji Producenta oraz niżej podanych odpowiednio:
  • do 2 lat w przypadku nabycia i używania produktu dla potrzeb własnych kupującego (sprzedaż konsumencka)
  • do 1 roku w przypadku nabycia i używania produktu dla potrzeb działalności gospodarczej prowadzonej przez kupującego (sprzedaż komercyjna)
Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002 r. nr 141 poz. 1176) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną, która nabywa daną rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakup dokonany przez podmiot gospodarczy lub osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą uważa się za zakup komercyjny.
Gwarancja powinna być stosowana zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 1964.16.93 ze zm. ) i stanowi zobowiązanie Firmy MAX-TECH do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych (materiałowych, montażowych) wyrobu. W przypadku zakupu konsumenckiego okres podstawowej gwarancji udzielanej przez Producenta wynosi 2 lata dla wszystkich produktów. W przypadku zakupu komercyjnego okres podstawowej gwarancji Producenta wynosi 1 rok dla wszystkich produktów.
Dzień zakupu produktu oznacza datę sprzedaży produktu gotowego do użycia.

UWAGA: 
1. Przed użyciem urządzenia należy zapoznać się z instrukcją obsługi, przepisami bezpieczeństwa użytkowania oraz warunkami gwarancji. 
2. Wszelkie naprawy w okresie trwania gwarancji mogą być wykonywane wyłącznie przez Firmę MAX-TECH (dot. wydłużonego okresu gwarancji).


1. Gwarancja obejmuje wady fizyczne posiadane przez produkt w momencie zakupu, o których kupujący nie wiedział, a także wady ujawnione w okresie gwarancji, wynikające z wad materiałowych lub montażowych.
2. Kupujący ma prawo do bezpłatnego i odpowiedniego usunięcia potwierdzonej reklamowanej wady.
3. Podczas używania produktu kupujący zobowiązany jest do przestrzegania zasad zawartych w dołączonej do produktu instrukcji, ustnych zaleceń sprzedającego oraz powszechnie znanych zasad użytkowania produktu. 
4. Kupujący jest zobowiązany skontrolować stan techniczny produktu przed każdym użyciem produktu. 
5. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest dostarczenie z wadliwym urządzeniem prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu i podaniem do celów korespondencji danych osobowych (imię i nazwisko, adres, numer telefonu) zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o ochronie danych osobowych. W przypadku niewypełnienia powyższych warunków serwis ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy. 
6. Karta gwarancyjna bez daty sprzedaży i pieczęci sklepu jest ważna tylko i wyłącznie z załączonym paragonem lub fakturą sprzedaży. 
7. Reklamujący zobowiązany jest niezwłocznie po ujawnieniu się wady, rozpocząć proces reklamacji i wskazać wadę produktu lub jego wadliwe właściwości.
8. Do uznania reklamowanej wady nie dojdzie w przypadku, gdy w czasie używania produktu, a już po ujawnieniu się reklamowanej wady, jego stan zmieni się na tyle, że będzie trudne lub niemożliwe ocenienie reklamowanej wady.
9. Reklamujący zobowiązany jest oddać wadliwy produkt do miejsca rozpatrzenia reklamacji, czyli firmy MAX-TECH. Osobą uprawnioną do przyjęcia reklamacji jest pracownik firmy lub osoba przez niego wskazana. 
10. W przypadku przesyłek pocztowych czy kurierskich Reklamujący ponosi koszty transportu wadliwego urządzenia do serwisu, w tym koszty jego ubezpieczenia na czas transportu. W przypadku naprawy odpłatnej lub nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacyjnego reklamujący ponosi koszty naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
11. Urządzenie oddane do naprawy gwarancyjnej powinno być kompletne. W przypadku stwierdzenia braków sprzętowych serwis ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
12. W razie odsprzedaży rzeczy w okresie trwania gwarancji – uprawnienia i obowiązki wynikające z gwarancji przechodzą na każdorazowego nabywcę. 
13.  Gwarant ustosunkuje się do zgłoszonych przez reklamującego roszczeń w terminie 14 dni. W przypadku reklamacji zakwalifikowanej do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej naprawa urządzenia zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym terminie. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z serwisem.
14.  Jeżeli usunięcie wady, z powodu jej skomplikowania wymaga znacznego nakładu pracy lub dostępu do nietypowych części – termin powyższy ulega stosownemu przedłużeniu, przy czym serwis zobowiązany jest dołożyć należytej staranności, aby usunąć wadę w możliwie najkrótszym terminie. 
15. Gwarant zastrzega sobie prawo do wyboru sposobu usunięcia usterki lub wady. Gwarant może wadliwą rzecz naprawić poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonych części bądź wymianę towaru. 
16. Na podstawie gwarancji kupujący nie może samodzielnie żądać wymiany towaru na nowy. 
17. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja przedłuża się o czas usunięcia wady przez Gwaranta.
18. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do żądania zwrotu utraconych zysków i poniesionych strat w związku z wadami rzeczy.
19.  W trakcie przeglądu Firma MAX-TECH dokonuje odpłatnie wymiany materiałów i części eksploatacyjnych. Zainteresowany przedłużeniem okresu gwarancji ponosi także koszty wymiany części, które nie posiadają znamion wad materiałowych, a których wymiana jest zdaniem serwisu konieczna w celu utrzymania sprawności urządzenia oraz koszty robocizny.
20.  Okresu gwarancyjnego nie należy mylić z trwałością eksploatacyjną produktu, tj. okresem, w którym przy prawidłowym użyciu i konserwacji, produkt może w związku ze swoimi właściwościami, celem i różną intensywnością użycia pozostać sprawny.
21. Gwarancja nie dotyczy wad, na które zwrócono uwagę kupującemu przy zakupie.
22. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku :
  • stwierdzenia samowolnych wpisów lub poprawek w karcie gwarancyjnej dokonanych przez osobę nieuprawnioną;
  • stwierdzenia w urządzeniu samowolnych zmian konstrukcyjnych, regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, o czym decyduje serwisant;
  • stwierdzenia dokonania napraw przez osoby nieuprawnione- nie będące pracownikiem Firmy MAX-TECH, chyba że indywidualnie ustalono inaczej (obowiązuje wtedy wpisanie do karty gwarancyjnej daty, oraz imienia i nazwiska pracownika firmy MAX-TECH, który takowej zgody udzielił;
  • stwierdzenia stosowania przez użytkownika części i materiałów eksploatacyjnych wysoce nie rekomendowanych przez Gwaranta;
  • stwierdzenia celowego uszkodzenia produktu
23. Ochronie gwarancyjnej nie podlegają:
  • uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej (niezgodnej z instrukcją obsługi) eksploatacją urządzenia;
  • uszkodzenia powstałe wskutek nieprawidłowego montażu, konserwacji, czy samodzielnych przeróbek dokonanych przez użytkownika;
  • uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego transportu i przemieszczenia produktu, a także jego niewłaściwego przechowywania;
  • uszkodzenia powstałe z winy lub niewiedzy użytkownika;
  • uszkodzenia części i materiałów, których zużycie jest naturalną konsekwencją pracy danego urządzenia 
  • inne uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy zgodnie z instrukcją np. uszkodzenie powłok lakierniczych, utlenianie, korozja, zniszczenie zabarwienia, zmiana odcienia barwy części z plastiku itp.
  • uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania nieoryginalnych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych, których nie należy stosować z danym produktem;
  • uszkodzenia powstałe w wyniku pożaru, zalania, klęski żywiołowej, szkodliwego działania środowiska, w którym pracuje urządzenie lub innych podobnych czynników (np. uszkodzenie sieci elektrycznej)

24. Zakresem obsługi gwarancyjnej nie są objęte czynności związane z montażem, uruchomieniem i konserwacją, które przewidziane są w instrukcji obsługi, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
25. Gwarancja nie obejmuje wymiany zużytych części, które w sposób szczegółowy zostały wymienione poniżej oraz ich elementów i części wymienionych w karcie gwarancyjnej lub instrukcji obsługi, zużytych w trakcie normalnej eksploatacji. 
26. Na nabywcy sprzętu spoczywa obowiązek sukcesywnego dokumentowania prowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych usług serwisowych. 
27.Przeglądy gwarancyjne nie zwalniają użytkownika z obowiązku wykonywania innych czynności serwisowych i konserwacyjnych przewidzianych w instrukcji obsługi.
28. Prawo do gwarancji przestaje obowiązywać w przypadku niedotrzymania wyżej wymienionych warunków gwarancji.

 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl